Vystavenou Tatrou 603 jezdil v 60. letech minulého století tehdejší ministr paliv a energetiky. Je to podle Mojžíše nejvzácnější verze se třemi světlomety vepředu. Celkově se těchto šestsettrojek ve všech variantách vyrobilo přes 20.000 kusů, uvedl Mojžíš. Vůz poháněný vzduchem chlazeným osmiválcem o obsahu 2,5 litru umístěným vzadu dokázal jet až 160 km za hodinu, což ve své době bylo výrazně nad běžným průměrem.
V nástupci typu 603, Tatře 613-S, se pak v 80. letech minulého století vozil generální tajemník ÚV KSČ Milouš Jakeš. Její osmiválec o objemu 3,5 litru byl nejžíznivějším strojem se spotřebou okolo 18 litrů na 100 km. Další Tatra 613-4 v prodloužené verzi jezdila na úřadu vlády.
Poslední typ Tatry ve službách státu byl model 700-2, který využívalo ministerstvo zdravotnictví, ale měl ho v oblibě i tehdejší premiér Miloš Zeman, který s oblibou tvrdil, že čeští politici by měli jezdit českými vozy. Na jeho přání bylo několik těchto vozů vybaveno popelníky na palubní desce navíc.
Naopak prezidenti Václav Havel i Václav Klaus dávali přednost zahraničním vozům. Havel, který nechtěl využívat Tatry a ruské vozy ZIS a ZIL po Gustávu Husákovi, jezdil od roku 1991 v BMW 735 iLA, přičemž měl k dispozici celkem tři vozy v barvách trikolory. Prezident Václav Klaus pak používal vrcholnou Audi A8 s osmiválcovým motorem o objemu 4,2 litru a výkonem 228 kW, která dokázala uhánět rychlostí až 250 km/h. Typově nejnovější BMW 735 iL sloužilo na ministerstvu zdravotnictví.
Ve státních službách se ale objevily i poměrně exotické vozy, jako například Saab 9-5, který jezdil v letech 2001 až 2006 na Pražském hradě a následně pro Bezpečnostní informační službu.
Podle Mojžíše se pořizovací hodnota vládních limuzín pohybovala od několika desítek tisíc korun v případě BMW a Audi, u Tater ale jdou ceny podle typu a stavu rychle nahoru a zachovalé exempláře šestsettřináctek stojí nejméně milion korun. Vysloužilé vozy se přitom občas objevují v inzerci, na aukcích, v autobazarech, nebo je možné je pořídit přímo od institucí, kde jezdily.