Odbyt celé skupiny Volkswagen se v prvním čtvrtletí meziročně zvýšil o 7,5 procenta na 2,04 milionu vozů. V březnu se zvýšil o 23,9 procenta 812.100 vozů. Skupina Volkswagen zahrnuje vedle Škody řadu dalších značek. Kromě vlajkové značky VW jsou to například Audi, Porsche, Seat, Bentley či Lamborghini.
Odbyt Škody Auto se v celém loňském roce snížil o 16,7 procenta na 731.300 vozů. Za poklesem stál přetrvávající nedostatek polovodičů, válka na Ukrajině, potíže v dodavatelském řetězci, rostoucí ceny energií a surovin a pokračující nejistota na globálních trzích. Provozní zisk automobilky se loni snížil o 42 procent na 628 milionů eur, což je zhruba 15 miliard Kč.
Škoda Auto provozuje tři výrobní závody v České republice, výrobní kapacity má také v dalších zemích, například v Číně. Loni v důsledku invaze ruských vojsk na Ukrajinu ukončila aktivity na ruském trhu a v současnosti jedná o jejich prodeji. Kvůli ukončení obchodních aktivit a výroby v Rusku automobilka loni přišla téměř o 700 milionů eur.