Čtvrtletní tržby společnosti meziročně stouply o 17 procent na 42,25 bilionu wonů. Automobilka nyní předpokládá, že v celém letošním roce se tržby zvýší o 14 až 15 procent. V předchozí prognóze odhadovala celoroční růst na 10,5 až 11,5 procenta.
Hyundai těží i ze slabšího kurzu jihokorejského wonu, silného prodeje elektromobilů a vyšší výroby, uvedla agentura Reuters. Zlepšení výhledu přichází v době, kdy sílí obavy z oslabení poptávky po automobilech v důsledku vysokých úrokových sazeb a pomalejšího hospodářského růstu.
Automobilka ve druhém čtvrtletí prodala téměř 1,06 milionu vozů, což je o 8,5 procenta více než před rokem. Prodej automobilů s plně elektrickým pohonem zvýšila meziročně o 47 procent na téměř 78.000 vozů.
Hyundai se spolu se svou sesterskou společností Kia Motors řadí z hlediska počtu prodaných aut mezi pět největších automobilek na světě. V listopadu 2008 Hyundai oficiálně zahájil sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku, zatímco Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních aut u Žiliny na Slovensku.